سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موبر

موبر

موبر تمیزی و بهداشت  بدن از نظر پاک سازی موهای زائد از مهمترین دغدغه های زیبایی  و آراستگی هر زنی است که باعث بر رعایت بهداشت های فردی آن میشود.

انتخاب یک روش عالی برای از بین بردن موهای زائد همیشه یک مشکل و معضل بزرگ  بوده است. بعضی افراد راحت‌‌ترین شیوه ی اصلاح  یعنی تراشیدن را انتخاب می‌کنند اما برای بعضی افراد این روش عوارض‌ ناخوشایندی مانند خارش و زبر درآمدن مو و جوش های مکررو... در پی دارد و به همین خاطر از موم های درد ناک استفاده می‌کنند اما برخی دیگر از  خانم‌ها تحمل درد این کار را ندارند.

در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع دیگری از محصولات برای اصلاح مو های زائد وجود دارد که معایب آت دو روش ناراحت کننده را ندارد و از انواع و اقسام کرم‌ها و پودر های  موبر حق انتخاب زیادی به آنها می‌دهد.

استفاده از موبر ها چه مزایایی دارند؟

بیشتر بخوانید: پودر موبر معطر، رفع تیرگی با پودر موبر

- بعضی ازتحقیقات نشان داده که استفاده مکرر از موبرها، موجب نازکی موها می‌شود

Depilatory/موبر

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید محصولات با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

- قابل‌ استفاده برای تمام اعضای بدن افراد در صورت نداشتن حساسیت
- استفاده ی بسیار  آسان و بدون خطر
- دردناک نبودن برای افراد و موثر بودن در لحظه
- به‌صرفه بودن از نظر هزینه های مصرفی
- کم شدن سرعت رشد موها ی زائد در مقایسه با تراشیدن آنها.
- در زمان کوتاهی می‌توانید موهای ناخواسته ی خود را از بین ببرید.
موادی که موبر ها را تشکیل می دهند
ترکیب‌های اصلی تشکیل‌دهنده کرم‌ها و مودرهای موبر کلسیم هیدروکساید و همچنین هیدروکسیدسدیم تیوگلیکولات است. این ترکیب‌ها های خاص موجب شکسته‌ شدن کراتین که ماده ی اصلی تشکیل‌ دهنده ی مو های بدن است، می‌شوند.

 این کرم‌ها و پودر ها  از آسان‌ترین شیوه‌ها برای از بین بردن موهای ناخواسته هستند ولی آنها در حقیقت  مو را از ریشه جدا نمی‌کنند و به‌ صورت سطحی منجر به  از بین رفتن آن ها می‌شوند.

 رشد مجدد موها معمولا بعد از 4 تا 5 روز شروع می‌شود.
 انواع موبر برای اصلاح موها وجود دارد
بیشتر موبرها به صورت های تیوپی و به حالت های پودری و کرمی در بازار موجودند ولی به تازگی انواع ژل ‌‌مانند و همچنین اسپری آن هم که دردسر کمتری دارند از نظر زمان و بهداشت دارد، تولید شده است.
پوست بعضی از اشخاص به موبرها حساسیت دارد. پس می‌توانید قبل از استفاده، موبر  را روی یک قسمت کوچک از پوستتان امتحان کنید. بهتر است این قسمت‌ زانو و یا پشت‌ زانو باشد که اگر هم پوست واکنشی مانتد قرمزی،  وخارش یا التها‌ب نشان داد، در معرض دیددیگران  نباشد. اگر پوستتان به این مواد  حساسیت داشت، هیچ نوع دیگری ازموبر را امتحان نکنید چون ترکیب‌ اکثر این محصولات شبیه به یکدیگراست و اگر به یک نوع از آن واکنش نشان دادید، به احتمال  خیلی زیاد به انواع دیگر از آن هم حساسیت خواهید داشت.

استفاده  از موبرها برای از بین بردن مو زائد


شما می‌توانید به راحتی از موبرها برای از بین بردن موهای زائد قسمت هایی مانند ناحیه تناسلی استفاده کنید. بهتر است از انواع بدون عطر آنهابرای این قسمت ها به کار برید. موبرهای مختلف هیچ ربطی به ایجاد مشکل‌های عفونی متفاوت ندارند اما معمولا متخصصان توصیه می‌کنند از موبرها فقط برای روی ناحیههای  تناسلی استفاده کنید که موهای زائد را دارا است و  نه قسمت های دیگر.