سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرم موبر

وی موها را بپوشاند. کرم را بر روی پوست مالش ندهید. پس از 5-3 دقیقه ابتدا یک منطقه کوچک را پاک نمایید، در صورت زدایش موها، به آرامی کرم را در خلاف جهت موها از روی پوست بردارید وسپس با آب سرد بشویید. همچنین می توان از یک پارچه نرم یا پنبه نم دار برای برداشتن کرم استفاده نمود. پس از استفاده، از شستشو با صابون خودداری نمایید.

مزایا


• موزدایی کامل در 5 دقیقه
• حاوی عصاره پاپایا جهت تضعیف موهای زائد
• دارای روغن گل همیشه بهار و آلوئه ورا جهت پیشگیری از التهاب
• ایجاد نرمی و لطافت در پوست پس از موزدایی
• استفاده آسان

هیرسوتیسم عارضه‌اى است که در آن رشد بیش از حد مو در صورت و بدن وجود دارد. گرچه این عارضه ممکن است هم در آقایان و هم در خانم ها رخ دهد، اما معمولا تنها مشکل خانم ها محسوب مى‌گردد.
خانم های مبتلا به هیرسوتیسم موهاى تیره و ضخیمى بر روى صورت، قفسه سینه، شکم و پشت دارند. این موهاى ضخیم و تیره با موهایى که خانم ها به طور معمول بر روى لب فوقانى، چانه یا شکم دارند، تفاوت دارند.هیرسوتیسم در خانم ها ممکن است ناشى از حساسیت بیش از حد پیاز مو به هورمون‌ هاى مردانه یا آندروژن‌ها باشد (در بدن خانم ها در شرایط عادى، اندکى آندروژن وجود دارد).یا این که به علت ترشح غیر طبیعى مقادیر زیاد آندروژن‌ها باشد. تولید زیاد آندروژن در بدن یک خانم ممکن است به علت یک غده یا تومور ترشح کننده هورمون مردانه، یا به طور شایع تر به علت بیمارى" تخمدان چند کیستی" (PCO) باشد.
برخى از داروها نیز مى‌توانند هیرسوتیسم ایجاد کنند؛ از جمله قرص‌هاى ضد باردارى خوراکى، هورمو‌ن‌ها و استروئیدهاى آنابولیک.همچنین پس از یائسگى هیرسوتیسم در خانم ها عارضه شایعى است. به نظر می‌رسد که هیرسوتیسم داراى یک زمینه خانوادگى هم باشد.در صورت ابتلا به هیرسوتیسم پزشک ممکن است آزمایش هایى از شما به عمل آورد تا علت آن را کشف کند.
راه های مختلفی برای رفع موهای زائد صورت و بدن وجود دارد. یکی از این راه ها، استفاده از کرم های موبر است.
کرم های موبر صورت و بدن با هم متفاوت هستند و تنها تعداد کمی از موبر ها هستند که هم برای صورت و هم برای بدن قابل استفاده هستند . پس قبل از استفاده از کرم موبر بر روی صورت حتما از نوع آن آگاه شوید.

خانم ها از کرم موبر باید استفاده کنند یا آقایان؟


کرم موبر، موها را در سطحی پایین تر از تیغ قطع می کنند. لذا موها کمی دیرتر در می آیند و بر خلاف تیغ، نوک موها پس از اصلاح تیز نمی شود و پوست نرم تر خواهد بود. بنابراین کرم های موبر برای از بین بردن موهای زاید صورت خانم ها مناسب ترند.
البته در آقایانی که موهای زبر در ناحیه گردن داشته و یا اصلاح مشکل دارند، کرم های موبر جایگزین خوبی برای اصلاح هستند.برداشتن موهای زاید دیگر قسمت های بدن با کرم موبر در زنان و مردان تفاوتی ندارد.