سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جک پارکینگ

جک پارکینگ

زمانی که جک درب باز کن پارکینگ به بازار عرضه شد بسیاری از مشکلات واحد های مسکونی مرتفع شد و دیگر نیازی نبود که برای باز کردن درب پارکینگ اقدامی صورت پذیرد. جک درب پارکینگی فقط برای مجتمع مسکونی ساخته نشده و نوع صنعتی آن هم در بازار وجود دارد و بیشتر برای کارخانجات، سوله ها و کارگاه هایی که درب هایی با وزن و ابعاد بیشتری دارند استفاده می شود.
جک درب اتوماتیک واکرا، یک جک غیر صنعتی بوده و با به کار گیری بهترین متریال جزو برترین جک های ایرانی می باشد.
کیفیت این جک پارکینگی بسیار بالا است و توسط متخصصین مجرب طراحی و ساخته شده است.مهندسین این گروه صنعتی توانستند که با توجه به ایرادات و نکات فنی سایر جک های ایرانی و خارجی جکی را تولید کنند که از هر جهت مورد اطمینان مشتری بوده و به بازار عرضه شده است.
 
ایرانی بخرم یا خارجی؟
گروه صنعتی بازرگانی واکرا یکی از تولیدکنندگان جک بازویی پارکینگ است که تمامی متریال و قطعات در این واحد تولیدی از کیفیت ساخت و تولید بسیار بالایی برخوردار است. این گروه همیشه تلاش می کند که برای حمایت از ایران و کالای ایرانی از خریدن نمونه های خارجی پرهیز کند و همیشه برند با کیفیت ایرانی را خریداری کند و بهترین ها را عرضه نماید. گروه تولیدی واکرا با افتخار اعلام می نماید که جک تولید شده در این واحد صنعتی بسیار باکیفیت بوده و با نمونه های خارجی آن رقابت خواهد کرد.

واکرا در کیفیت حرف برای گفتن و اقدام علمی برای عمل کردن دارد و صادقانه می گوید که این محصول ایرانی و جک پارکینگ هیچ تفاوتی با نمونه خارجی نخواهد داشت و با بهترین متریال ساخته شده و با کنترل کیفی بسیار دقیق بهترین محصول را به متقاضیان عرضه می کند.
 
قیمت جک پارکینگی
یکی دیگر از مزیت های جک پارکینگی قیمت مقرون به صرفه آن میباشد در حقیقت تولیدکنندگان جک پارکینگی به منظور فروش انبوه و تولید در تیراژ بالا سعی کرده اند تا قیمت جک پارکینگی را تا حد چشمگیری کاهش دهند تا همگان بتوانند از آن بهره مند شوند.
جک درب پارکینگ واکرا با توجه به کیفیت بالا از مزیت اقتصادی بالایی برخوردار است.